مرکز تلفن اینترنتی

Hosted PBX _Cloud PBX

مرکز تلفن اینترنتی یا Hosted Box یک سانترال تلفن می باشد که به جای اینکه در محل شرکت یا سازمان نصب گردد به عنوان یک سیستم پایدار اینترنتی در اختیار شما قرار میگیرد. این فناوری در اروپا و آمریکا با نام Hosted PBX یا Cloud PBX نامیده می شود.از مزایای اولیه مرکز تلفن اینترنتی میتوان به حذف هزینه های نصب و راه اندازی،نگهداری و تعمیر و سرعت در راه اندازی و بهره برداری اشاره نمود.مرکز تلفن اینترنتی بر پایه تکنولوژی وب Voip خدماتی مانند : منوصوتی یا IVR ، تعریف خط داخلی، ضبط و گزارشگیری مکالمات ، فکس ، صندوق صوتی ، کنفرانس تلفنی و … ارائه نماید. از مزیت دیگر مرکز تلفن اینترنتی یا Hosted PBX میتوان به عدم نیاز به سرمایه گزاری تجهیزات چند میلیونی اشاره نمود.


چرا مرکز تلفن اینترنتی



  ☁  حذف هزینه نصب و هزینه خدمات ماهانه ناچیز
     ☁  ارتقا و افزودن قابلیتهای جدید به سرعت و بدون قطعی
      ☁  امکان نویزی شدن یا قطع خطوط تلفن شما محال خواهد بود
       ☁  عدم مشکلاتی مانند عدم امکان فنی یا پر بودن پست مخابرات
      ☁  پویایی، تحرک، جایجایی و دورکاری برای کاربران و کارمندان در لحظه
     ☁  حذف هزینه گزاف راه اندازی و عدم نیاز به عقد قرارداد نگهداری با شخص ثالث
  ☁  عدم تاثیر خرابی و رویداد های فاجعه بار در دارایی ها و عملکرد مرکز تلفن شما

VOIP-TOP (1)

مزایای مرکز تلفن اینترنتی

_از مزایای مرکز تلفن اینترنتی یا Cloud PBX حذف سرمایه گذاری و هزینه های اولیه خرید و راه اندازی تجهیزات سیستم تلفنی می باشد.
_همچنین هزینه تعمیرات حذف و نگهداری آن بسیار ناچیز میباشد زیرا شما نیاز به استخدام شخصی برای فعالیت در این زمینه ندارید.
_عدم نیاز به دانش فنی جهت کار با سیستم تلفنی
_کیفیت صدای HD
_گزارشگیری از سیستم تلفنی
_ضبط مکالمات
_دریافت فکس به صورت فایل Pdf در ایمیل
_دریافت پیغام های صوتی در ایمیل
_رمزنگاری مکالمات
_دفترچه تلفن مرکزی شرکت
_پشتیبانی از اینترنت 3G یا 4G
_پیام رسان متنی یا چت
_ویدئو کنفراس و وبینار
_امکان کال سنتر یا صف تماس
_امکانات پیجینگ
_اتصال آسان مراکز تلفنی به یکدیگر
_اتصال سایر نرم افزارهای سازمان شما مانند نرم افزار مالی یا CRM
_بهره مندی از نرم افزار طراحی جریان سیستم تلفنی یا Call flow designer
_از مزایای مرکز تلفن اینترنتی یا Cloud PBX حذف سرمایه گذاری و هزینه های اولیه خرید و راه اندازی تجهیزات سیستم تلفنی می باشد.
_استفاده از گوشی تلفن رومیزی یا تلفن نرم افزاری بر روی کامپیوتر ویندوز، مک و تلفن یا تبلت اندروید و IOS
_امکان زنگ خوردن موبایل شما همزمان با شماره تلفن داخلی
_تماسهای داخلی نامحدود مابین داخلی ها در هر کجای دنیا
_تلفن های داخلی کاربران راه دور بدون محدودیت جغرافیایی

در اختیار داشتن سانترال سیستم تلفن ویپ شامل خرید سخت افزارهای ذیل میباشد که قیمت خرید برندهای معتبری مانند  HP و CISCO و JUNIPER بسیار گران می باشد.
❗هزینه خرید سرور جهت راه اندازی مرکز تلفن ویپ
❗خرید روتر هزینه نصب و راه اندازی و پیکربندی های لازم
❗خرید، نصب و اتصال اینترنت پرسرعت جهت مرکزتلفن
❗خرید و نصب و راه اندازی فایروال شبکه و دانش تخصصی
❗اختصاص فضای مورد نیاز برای شرکت شما
❗خرید و راه اندازی سیستم تهویه اتاق سرور
❗خرید تجهیزات برق اضطراری UPS و باتری و راه اندازی سیستم تهویه
❗تهیه سیستم پشتیبان گیری با فناوری های روز دنیا
❗هزینه های سربار-هزینه های پنهان-هزینه کارشناس IT-استهلاک تجهیزات و…